Velice se omlouváme, ale dnes jsme se dozvěděli, že na straně Zásilkovny vznikl problém s doručením všech objednávek expedovaných v období 29.-31.8.
Prosíme tedy v případě, že Vám od nás přišel v tomto období e-mail ohledně expedice, ale zboží stále nedorazilo, abyste si zkontroloval(a) stav zásilky a postupoval(a) dle níže uvedeného návodu ohledně reklamace a finanční náhrady.
Problém se týká rovněž zásilek odeslaných Vámi směrem k nám (např. vrácení ve 14 denní lhůtě či reklamace) - zde je nutné také postupovat dle návodu.
Na webu https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani či v aplikaci zadejte Vaše číslo zásilky Pokud se Vám v Podrobnostech zobrazí jako poslední informace:
Příjem zásilky na podacím místě DEPO Liberec, Volgogradská.
a následně se už žádné další jiné informace o zásilce nezobrazí, prosíme postupujte dle oficiálních instrukcí Zásilkovny viz níže.
Návod pro uplatnění reklamace (vyberte možnost, která se Vás týká):
a) Čekám na zásilku s objednávkou hrazenou předem (online či převod)
Protože se jedná o zboží, které jste již uhradil(a), a to včetně nákladů za dopravu, sama Zásilkovna Vám bude náklady refundovat v plné výši. O peníze samozřejmě nepřijdete. Jak správně zažádat o refundaci?
Otevřete si následující odkaz:
https://claims.packeta.com/cs?_gl=1*1bi562v*_gcl_au*MTY0ODI3MTgxOS4xNjkwODg5ODg4
Dále, vyberte správnou možnost – jsem příjemcem zásilky
Zadejte číslo Vaší zásilky.
Důvod reklamace je – podezření na ztrátu zásilky.
A nadále postupujte dle pokynů uvedených Zásilkovnou.
Po vytvoření reklamace u společnosti Zásilkovna, s Vámi celou reklamaci dořeší oni sami, bez naší asistence, včetně samotného vrácení celé částky za zásilku zpět Vám na Váš účet.
b) Čekám na zásilku s objednávkou na dobírku
V tomto případě zatím nedošlo z Vaší strany k úhradě ceny za zboží a dopravu – náklady jsou na naší straně. V tomto případě nás prosím neprodleně kontaktujte na emailu: [email protected] a informujte nás prosím o ztrátě Vaší zásilky.
Dále se spolu můžeme domluvit na opětovném zaslání zboží zpět k Vám. Samotný reklamační formulář vyplníme my sami.
c) Posílal(a) jsem přes aplikaci vratku zboží či reklamaci zpět do našeho e-shopu
Toto se Vás týká v případě, že jste využili tuto službu našeho e-shopu s možností vrátit zboží přes Zásilkovnu prostřednictvím našeho 8místného vratkového kódu (tlačítko Vrátit zásilku v aplikaci).
Protože se jedná o již zaplacenou zásilku, můžete se spolehnout na vrácení peněz ze strany Zásilkovny. Postupujte prosím vyplněním reklamačního formuláře
https://claims.packeta.com/cs?_gl=1*1bi562v*_gcl_au*MTY0ODI3MTgxOS4xNjkwODg5ODg4
(viz. návod výše v bodu a)
Ještě jednou se omlouváme, byť situace nevznikla naším zaviněním a ani ji nebylo možné očekávat. a rovněž přikládáme omluvu společnosti Zásilkovna:
"Velmi nás mrzí, že se doručení zásilek tentokrát zkomplikovalo.
Chceme vás ujistit, že ke škodní události na depu v tomto rozsahu u nás v Zásilkovně došlo poprvé.
Tato skutečnost byla zapříčiněna třetí stranou a bohužel jsme ji nemohli ovlivnit, avšak garantujeme, že od pátku 1. 9. 2023 je situace v Libereckém kraji již zcela stabilizovaná
(od pátku jsou zásilky zpracovávané na novém depu Benátky nad Jizerou).
Moc děkujeme za spolupráci s případným vyplněním reklamačního formuláře, a ještě jednou se omlouváme.
Tým Zásilkovny"
Děkujeme předem za spolupráci!
S pozdravem, Herní-Svět.cz