Postup při reklamaci herní konzole XBOX360 a příslušenství pro XBOX360.

Dle oficiálního prohlášení společnosti Microsoft v rámci zvyšování kvality poskytovaných služeb a zvyšování spokojenosti zákazníků je s okamžitou platností zahájen nový způsob vyřizování záručních reklamací XBOX360 herních konzolí a k tomu určenému příslušenství od firmy Microsoft. Citujeme: Chceme nadále zvyšovat spokojenost zákazníků a proto zavádíme program rozšířené záruky: Nadále platí všeobecná dvouletá záruka na konzolu a navíc pro konzoly, na kterých došlo k chybě indikované třemi blikajícími světly, prodlužujeme záruční lhůtu na tři roky. Konzolu, na které došlo k chybě indikované třemi blikajícími červenými světly, opravíme zdarma (včetně poštovného) po dobu tří let od zakoupení.

V první řadě rovnou zavolejte na bezplatnou telefonní linku Centrum péče o zákazníky a technická podpora Microsoft ČR, kde Vám přímo pracovníci společnosti Microsoft pomohou vyřešit záruční plnění a sdělí další postup pro úspěšné vyřízení Vaší reklamace.

Asistence prostřednictvím telefonu: 800 142 365 - pro volání pouze z pevných linek

                                                                239 000 459 - pro volání z mobilních telefon                                               

Provozní doba servisního střediska: Pondělí – pátek: 10:00-17:00

Vždy posílejte pouze reklamované zboží - bez příslušenství.

Nepochybnou výhodou pro Vás, je bezplatné vyzvednutí Vaší konzole či příslušenství přímo u Vás doma, kanceláři, zaměstnání...atp. včetně možného dohodnutého ponechání některých komponentů (hard disk!) a také možnost sledování a informování se o stavu Vaší reklamace přímo na výše uvedené Zákaznické lince, což věříme velice zkomfortní používání a také život s Vaší XBOX 360 konzolí. 

Nalezené kategorie


Nalezené produkty